19 oct. 2015

Scarecrow's secret (3,3 ani)

Deoarece ne plac povestile foarte mult, uneori incercam sa punem in scena cate o poveste din biblioteca noastra. Lui D. ii place foarte mult sa vada cum povestile sale preferate prind viata! 
Asa se face ca in toamna anului trecut, intamplator, am gasit de cumparat niste sperietori de ciori in miniatura foarte simpatice. Imediat am facut asocierea cu draguta poveste "Scarecrow's Secret" din seria Farmyard Tales despre care am scris aici.



Ajunsi acasa, am recitit repejor povestea cu care eram familiarizati deja de ceva vreme si ne-am pus pe joaca. :)


Am cautat pe internet o fisa de colorat pe care am printat-o si i-am dat-o sa o coloreze. Asa colora la 3 anisori eu fiind foarte multumita ca o face :)



Apoi am printat aceasta fisa de aici, D. i-a colorat hainutele ca sa fie mai vesel, dupa care eu le-am decupat. Urmatorul pas a fost lipirea componentelor pe schita. Pe langa faptul ca lipitul reprezinta o buna activitate de motricitate fina, astfel de activitati precum cea de mai jos, dezvolta si gandirea logica si intuitiva. Unde ar trebui asezata bluzita? dar pantalonasii?papuceii?



Mi-am dorit sa ii pot oferi un model destul de asemanator cu cel din carte astfel ca tot cautand pe internet am gasit aceasta fisa , era exact ce cautam!! O puteti descarca si voi daca va place :) Am decupat piesele, iar apoi le-am asamblat impreuna.


Sperietoarea noastra simpatica a fost numai buna de asezat in cutiuta senzoriala ,pregatita a doua zi. Terenul agricol l-am realizat din plastelina de casa colorata in maro. Pentru plastelina am folosit reteta clasica: 2 parti faina/ o parte sare fina/ o jumatate de parte apa la care dupa amestecare adaug si colorant (alimentar / acrilice iar in cazul nostru cacao). Ca si decor am folosit copacelul tomnatic, confectionat pentru activitatile cu anotimpuri, despre care voi scrie in viitor si niste omuleti pe post de personaje de poveste... ah si desigur catelusul Rusty :)


David a fost fascinat la vederea acestui decor, insa nu a stat mult pe ganduri. Cand a inteles despre ce este vorba acolo a decis cu mult avant sa imbunatateasca scenariul. Astfel ca si-a adus masinutele si a inceput o joaca pe cinste :))) la care au fost toti prezenti desigur....pana si sperietoarea simpatica.




Timp de cateva zile, acest decor a ramas in camera lui pe masuta incantandu-ne privirile si subliniind partea frumoasa a toamnei!


Cam asta a fost joaca pe marginea povestioarei! Speram ca v-a placut!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...