25 nov. 2015

5 Idei de activitati cu reni

Tot din seria decoratiunilor si activitatilor premergatoare Craciunului fac parte si aceste activitati avand ca personaj principal, renul :). Am gasit foarte multe idei pe internet, in urma cu doi ani pe care le-am pus in practica impreuna cu baietelul meu. 
Daca aveti timp si rabdare puteti incerca si voi! Vor putea fi pastrate sau facute cadou celor dragi!


Ren (model 1)

Materiale folosite:
  • spatule de lemn (de la inghetata)
  • fetru verde, rosu, albastru 
  • ochisori mobili
  • bila de hartie rosie
  • panglica rosie de cadouri
  • pistol de lipit






Ren (model 2)

Am folosit:
  • hartie cartonata de culoare crem si maro
  • ochisori mobili
  • bila de hartie de culoare rosie
  • lipici solid





Am desenat pe cartonul crem conturul mainilor, iar pe cartonul maro pe cel al unui piciorus dupa care le-am decupat. Apoi le-am lipit asa cum se observa in imagine.
Prima data l-am lasat sa aseze el ochisorii si nasucul acolo unde a dorit dupa care l-am ajutat sa ii lipim permanent pe carton.




....rezultand acest ren simpatic caruia ulterior i-am atasat pe spate o panglica cu care sa il agat in casa pe perioada sarbatorilor de iarna (la noi decoratul casei are loc la inceputul Adventului iar decoratiile le strang dupa Anul Nou).





Ren (model 3)

Am folosit: 
  • hartie cartonata de culoare maro
  • sarmulita plusata de culoare verde
  • ochisori mobili
  • boabe de porumb (aici puteti folosi orice va place)
  • panglica pentru agatat
  • banda adeziva cu burete (pentru a lipi nasucul care sa apara astfel putin in relief)
  • super-glue 



Pe cartonul maro am desenat conturul manutei dupa care l-am decupat (am facut mai multe exemplare). Am facut cate un orificiu cu ajutoul perforatorului atat pentru a putea atasa panglica cat si pentru a trece sarma plusata. L-am lasat apoi pe el sa introduca sarmulitele plusate si sa lipeasca boabele de porumb.




...asa ne-au iesit...iar trei dintre ei i-am facut cadou :)




Mi-am propus ca in fiecare an sa facem pentru noi cate un exemplar de acest gen ca sa putem urmari cat de mult a mai crescut renul de la un an la altul :). Pana in prezent avem doi...iar peste o luna vom mai avea unul!




Ren (model 4)

Pentru acesta am folosit:
  • role de carton de la hartia igienica
  • carton de culoare maro deschis si inchis, rosu
  • ochisori mobili
  • foarfeca
  • lipici solid
  • banda adeziva cu burete (pentru a lipi nasucul care sa apara astfel putin in relief)




Cartonul maro inchis l-am taiat fasii, urmand sa reprezinte coarnele renului. Din cartonul rosu am decupat cerculete care au devenit nasucul renului, iar cartonul maro deschis l-am taiat la latimea pe care o are o rola de hartie. I-am explicat pas cu pas ce avem de facut dupa care ne-am apucat de treaba.




La final am obtinut acesti reni simpatici de care D.a fost foarte incantat! Ulterior le-am atasat un carton la baza (ca si o talpa) ca sa putem sa il folosim pe al nostru pe post de suport pentru creioane, pe perioada sarbatorilor. Pe ceilalti doi i-am umplut cu dulciuri si i-am facut cadou unor copilasi mai mari.






Ren (model 5)

Acesta nu este tocmai un craft ci mai degraba o activitate de modelat.
Am incercat sa modelam niste capete de reni, care pana la urma au iesit chiar haiosi insa activitatea de modelat s-a soldat cu multa joaca si distractie! Dovada o gasiti mai jos :)





Spor la joaca va dorim si voua!!!



Dacă găsiţi pe blog articole interesante, vă invit să le distribuiţi la prieteni şi să daţi like paginii de Facebook . Va multumesc si va astept cu drag ca de fiecare data!




2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...