8 nov. 2015

Pomisor de Craciun - craft (2,4 ani)

Continuand ideea Bradutului de Craciun, mi-am amintit de acest craft facut in urma cu doi ani si care asemenea celui ornamental prezentat anterior, ne decoreaza camera in preajma sarbatorilor de iarna.





Pentru realizarea sa am folosit: 
  • carton (in imaginea de mai jos, cartonul este deja decupat si asamblat)
  • acuarele/pensula
  • hartie colorata
  • bile colorate de hartie (se pot folosi si bile mici de polistiren pe care le colorati in prealabil)
  • perforator
  • lipici
  • banda dublu-adeziva




Pe doua bucati de carton de aproximativ 25/25 cm am desenat cu creionul conturul unui bradut. Dupa ce am decupat cu o foarfeca cele doua sabloane, le-am taiat pe verticala pana la jumatate : unul de sus pana la mijloc iar pe celalalt de la mijloc in jos, dupa care le-am imbinat asa cum se observa in imagine.

Dupa ce l-am asamblat D. l-a pictat cu acuarele. 







Pana ce bradutul statea la uscat, am perforat stelute si note muzicale (reprezentand colindele pe care le cantam in jurul bradului de Craciun).


Cand bradutul a fost uscat, am lipit pe acesta din loc in loc banda dublu-adeziva iar D. a lipit pe aceasta bilele de hartie, reprezentand globurile. Printre ele a lipit cu ajutorul meu stelutele si notele muzicale, cu lipici, iar in varful pomisorului am asezat o stea galbena decupata din hartie colorata.





Daca v-a placut ideea si doriti sa o puneti in practica, 
va dorim mult spor!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...